به سايت خوش آمديد !


براي مشاهده مطلب اينجا را کليک کنيد

دانلود رایگان

نقد همکاران5(مهدیه)


سلام:-2-25-:
ما دوباره اومدیم با سری نقد همکاران:-2-16-:(چقدر ادبی شد:-2-43-:)از این جمعه تا هفته دیگه وقت دارین این همکار گرامی رو جزغاله سوزوندن هر گونه اعمالی از این گونه روش انجام بدین:-2-22-:خب به قول علی دایی میریم که داشته باشیم!
نقد همکاران5(مهدیه)
]]>
+ نوشته شده در   24 آذر 2012ساعت 15:53:  توسط علی  بازدید 502

کامبیز دیرباز ....جدید


http://www.up.98ia.com/images/92v7maup4k3p4q5r5vjz.jpg (http://www.up.98ia.com/images/92v7maup4k3p4q5r5vjz.jpg)


http://www.up.98ia.com/images/6z74zyrlg03pojp8f0o3.jpg (http://www.up.98ia.com/images/6z74zyrlg03pojp8f0o3.jpg)


http://www.up.98ia.com/images/yzzabx7ktij6kfvzy.jpg (http://www.up.98ia.com/images/yzzabx7ktij6kfvzy.jpg)

http://www.up.98ia.com/images/eu6zysupidjmevy47lfn.jpg (http://www.up.98ia.com/images/eu6zysupidjmevy47lfn.jpg)


http://www.up.98ia.com/images/sua3krvqfribz0712e7i.jpg (http://www.up.98ia.com/images/sua3krvqfribz0712e7i.jpg)
کامبیز دیرباز ....جدید
]]>
+ نوشته شده در   24 آذر 2012ساعت 15:53:  توسط علی  بازدید 485

کانون وبلاگ نویسی رضوی راه اندازی می شود


مسوول دبيرخانه سومين جشنواره جلوههاي فرهنگ رضوي در رسانه هاي ديجيتال گفت: به منظور حمايت و تحت پوشش قرار دادن تمامي سايتها، نرمافزارها و وبلاگ هايي که در فضاي مجازي با موضوع امام رضا (ع) فعال هستند، کانون وبلاگ نويسي رضوي راه اندازي ميشود.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسناـ منطقه خراسان، محمدجواد شعباني اظهار كرد: سعي داريم در قالب اين کانون براي اعضا، مجلات الکترونيکي در ايام خاص ارسال کرده و ارتباط خود را در طول سال حفظ کنيم. همچنين بهمنظور جذب هرچه بيشتر افراد، در اين کانون مسابقات مختلف به همراه اعطاي جوايز معنوي برگزار ميشود و راهنماييهاي لازم در مورد مشکلات فني که ممکن است براي وبلاگنويسان پيش آيد، صورت ميپذيرد.
مسوول دبيرخانه ششمين جشنواره وبلاگنويسي رضوي ادامه داد: همچنين اکنون در حال تدوين نهايي اولين تالار گفت و گوي رضوي هستيم که افتتاح آزمايشي آن انجام شده و قرار است همزمان با برگزاري نهمين جشنواره بين المللي امام رضا (ع) رسما آغاز به کار کند.
شعباني خاطرنشان کرد: سومين جشنواره جلوههاي فرهنگ رضوي در رسانه هاي ديجيتال و ششمين جشنواره وبلاگ نويسي رضوي در سه بخش سايت، وبلاگ و نرم افزار برگزار شده است. سال گذشته اين جشنواره کارنامه درخشاني از خود ارايه کرد به اين معنا که آييننامه داوري از سوي دبيرخانه جشنواره تدوين شد که پيش از اين حتي در مرکز رسانه هاي ديجيتال وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي نيز چنين آيين نامهاي وجود نداشت.
شعباني در مورد داوري اين دوره از جشنواره تصريح کرد: داوران در مرحله اول در بخشهاي هنري، فني و محتوايي به ارزيابي آثار ارسالي ميپردازند و 10 اثر در هر يک از بخشهاي سايت، وبلاگ و نرم افزار براي داوري در مرحله دوم انتخاب خواهد شد.
مسوول دبيرخانه ششمين جشنواره وبلاگنويسي رضوي ادامه داد: داوران در اين مرحله نيز آثار را مورد داوري قرار داده و درنهايت سه اثر برتر در هر بخش را براي دريافت جايزه انتخاب ميکنند.
شعباني با بيان اينکه داوران اين دوره از جشنواره از استادان برجسته دانشگاهها هستند، اظهار داشت: توزيع فراخوان جشنواره به صورت گسترده از عيد فطر آغاز شده است اما به دليل برخي مشکلات از جمله تغيير مديريت اين بخش از جشنواره، کارها اندکي به تعويق افتاده و مهلت ارسال آثار که پيش از اين تا 20 شهريورماه تعيين شده بود، تا 30 شهريورماه تمديد شده است.
شعباني تعداد وبلاگهايي که تاکنون براي شرکت در اين جشنواره ثبت نام کردهاند را يک هزار و 800 وبلاگ عنوان کرد و گفت: تعداد آثار ارسالي به دبيرخانه در مقايسه با سال گذشته در هر يک از بخش هاي سايت، وبلاگ و نرم افزار سه برابر افزايش يافته است.
مسوول دبيرخانه سومين جشنواره جلوههاي فرهنگ رضوي در رسانه هاي ديجيتال تصريح کرد: مراسم اختتاميه اين دوره از جشنواره 14 مهرماه با معرفي برترينها در سالن همايشهاي بينالمللي صدا و سيما برگزار خواهد شد و نفرات برتر براي شرکت در نهمين جشنواره بين المللي امام رضا (ع) معرفي ميشوند.
کانون وبلاگ نویسی رضوی راه اندازی می شود
]]>
+ نوشته شده در   24 آذر 2012ساعت 15:53:  توسط علی  بازدید 546

Clearwire و China Mobile در سرویس های TDLTE همكاری می كنند


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، اپراتور China Mobile و كمپانی شبكه وایمكس امریكا كه Clearwire نام دارد با همكاری یكدیگر به توسعه دستگاههای TD-LTE سرعت می دهند. این دو كمپانی توافق كردند با همكاری یكدیگر دستگاههای چند حالتی چند بانده را با حداقل هزینه و ساختاری ساده ایجاد نمایند.

http://gsmaria.com/News/News/14491/Images/Clearwire-ChinaMobile.jpgClearwire و China Mobile تاكنون اجرای آزمایشی TD-LTE را با استفاده از دستگاههای TD-LTE تولیدكنندگان مختلف با موفقیت اجرا كردند.

این دو كمپانی همچنین با سرعت تعداد زیادی تراشه TD-LTE و دستگاههای مربوطه را تا اوایل 2012 بطور تجاری ارائه می دهند و با همكاری یكدیگر رومینگ جهانی داده را در میان شبكه های FDD-LTE ، TD-LTE و سایر شبكه های 2G/3G فعال می كنند.
Clearwire و China Mobile در سرویس های TDLTE همكاری می كنند
]]>
+ نوشته شده در   24 آذر 2012ساعت 15:53:  توسط علی  بازدید 505

ودافون 825 میلیون دلار مالیات به دولت هند پرداخت كرد


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، اپراتور ودافون 3.900 كرور RS معادل 825 میلیون دلار امریكا بعنوان مالیات به دولت هند پرداخت كرد. دولت هند به دنبال خرید Essar Group اوایل سال جاری به مبلغ 5.4 بیلیون دلار امریكا از این اپراتور تقاضای مالیات كرد. اگرچه ودافون ابتدا با پرداخت مالیات مخالفت كرده بود.

http://gsmaria.com/News/News/14488/Images/vodafone.jpgتحت شرایط قرارداد ، Essar Communications و Essar Com كل 22% سهام خود در Vodafone Essar را به مبلغ 3.32 بیلیون دلار امریكا به فروش رساندند.

هر دو كمپانی Essar و ودافون براین باورند كه نباید بابت این معامله مالیاتی به دولت هند پرداخت می كردند.

Vodafone Essar در معامله دیگری 11 درصد سهام Vodafone Essar Limited را به قیمت 1.26 بیلیون دلار امریكا خریداری كرد و تاكنون مشخص نشده است كه باید بابت این معامله نیز به دولت هند مالیات پرداخت كند یا نه.
ودافون 825 میلیون دلار مالیات به دولت هند پرداخت كرد
]]>
+ نوشته شده در   24 آذر 2012ساعت 15:53:  توسط علی  بازدید 539

آیا از فرهنگ تفسيري ايسم ها می دانید؟


اگر هم اكنون دانشجو هستيد، يا تحصيلات خود را تمام كرده ايد، روزهاي اول دانشجويي را به ياد داريد، وقتي كه استاد درباره مثلاً ليبراليسم يا سوسياليسم و مكاتب ديگري صحبت مي كرد و در جريان صحبت مثلاً مي گفت كه فلان شخص يك ماركسيست يا دموكرات دوآتشه است؟
معمولاً كساني كه به تازگي وارد دانشگاه مي شوند، به علت تازگي و عدم آشنايي با مفاهيمي كه مورد بحث قرار مي گيرد، نمي توانند تفاوت هاي بين صفت بودم يا اسم بودن مفاهيم، كه بار معنايي متفاوتي را دارند، دريابند. به نظر شما بهترين راه براي دانشجوي علاقه مندي كه مي خواهد اين تفاوت ها را تشخيص دهد، چيست؟ شايد از آنجايي كه كاركرد دانشگاه هاي ما از توليد علم به توليد مدرك تغيير مسير داده است، دانشجوي ما هم بگويد چه فرقي مي كند كه من تفاوت بين مدرن با مدرنيسم را بدانم. اما براي فردي كه به دنبال درك درست مفاهيم است و مي خواهد كاربرد صحيح هر يك از مفاهيم براساس زمان و مكان و متناسب با يك انديشه يا طرفداري از يك مكتب فكري را بداند، چنين فردي وقتي در حال مطالعه تحولات اقتصادي، يا نظريه هاي رفاه است و به نام تاچر و تاچريسم برمي خورد، بايد و حتماً بداند كه چرا بعد از دهه ۱۹۸۰ نام نخست وزير انگلستان يعني تاچر، به تاچريسم ختم شد و آوردن «ايسم» به آخر تاچر حامل چه مفهومي است كه تاچر به تنهايي نمي تواند آن را برساند. براي شناخت بهتر تاچريسم، سوسياليسم، ليبراليسم، سنديكاليسم، پان تركيسم، هندوئيسم و مفاهيمي از اين دست ابتدا بايد بدانيم كه پسوند «ايسم» چيست. اگر شما هم مانند من كتاب «فرهنگ تفسيري ايسم ها» را در دست داشته باشيد، آن را باز مي كنيد و توضيح محمد حاجي زاده را ذيل مدخل «ايسم» مي خوانيد:
ايسم، شيسم، سيسم، سيزم :(ism) ايسم در لغت به معناي اصالت، اصول، رويه و نمونه آن است و در حالت پسوندي معناي مكتب از آن گرفته مي شود. اين پسوند (شيسم، سيسم، سيزم) كه اصطلاحاً به «ايسم» از آن ياد مي شود و در گفت وگوها و بر سر زبان ها جاري است از واژه شيسما (Schisma) گرفته شده كه در زبان يوناني به معناي شكاف است و در ابتدا در مورد مسلك ها و انشعاب هايي به كار مي رفته كه از كليسا و مذهب مسيح منشعب مي شده اند و يا كناره گيري مي نموده اند (اعتزالي و انشعابي) و غالباً اين انشعاب و كناره گيري ها را كه سبب تضعيف كليسا و مذهب مي شده جرم و گناه تلقي مي نمودند. به چنين فرقه و گروه هايي كه از كليسا و روحانيت جدا مي شدند و به مفهومي شكاف در مذهب ايجاد مي نموده اند «شيسم» مي گفته اند.
اما بعدها كاربرد «شيسم» گسترده تر شد و به هر نوع تجزيه و تفكيكي در جامعه و احزاب و مذهب «شيسم» گفته شد و حالا به صورت يك پسوند رايج به دنبال واژه ها و اصطلاحات (سياسي، ادبي، هنري، مذهبي، عرفاني، فرهنگي، قومي و...) مي آيد و تقريباً هنوز همان مفهوم اوليه را دارا است. زيرا اصطلاح يا واژه اي كه به «ايسم» يا همان (شيسم، سيسم، سيزم) ختم مي شود، يا عقيده، مرام و مسلكي نوبنياد است كه با عقايد ماقبل خود در تضاد است و با آن فرق مي كند يا انشعابي است از ايده و مرامي و مسلكي و يا وابستگي دارد به كسي يا چيزي كه مفهوم در نهايت مي شود يكي و بي شباهت به همان «شيسم» اوليه نيست.
محمود حاجي زاده در حدود ۱۵۰۰ مدخل در كتابش جمع آوري كرده است. تنظيم مدخل ها براساس حروف الفباي فارسي صورت گرفته است و توضيحات هر مدخل براساس موارد كاربرد و اعتبار و اهميت و گستردگي بار معنايي آن مفهوم توضيح داده شده است. مثلاً درباره «سوبژكتيويسم» چنين مي خوانيم:
• سوبژكتيويسم :(Subjectivism) درون گرايي
مكتب و آئيني است فلسفي كه در برابر ابژكتيويسم (Objectivism) قرار دارد و اعتقاد بر اين است كه دماغ فقط به مسائلي آگاهي پيدا مي كند كه به وجدان آدمي معرفي شده و وجدان از آن آگاه شده باشد. اين عقيده معمولاً به ماترياليسم يا فلسفه اصالت ماده ختم مي گردد كه منكر وجود ماوراءالطبيعه است. به زباني ديگر اين مكتب بر اين باور است كه آنچه وجود دارد، همان نفس است و حقيقت فكر و راي هر فردي است.
فلسفه پراگماتيسم ويليام جيمز آمريكايي و فلسفه هيومنيسم شيلر را بايد از نوع فلسفه سوبژكتيويسم دانست.
قديمي ترين فلسفه سوبژكتيويسم كه آن را از بركلي (Berekly) و در قرون جديد واضع اوليه آن را كانت مي دانند، به طور كلي در چهار فاكتور زير خلاصه مي شود:
۱- درون گرايي، ذهن گرايي، اصالت ذهن، ذهن باوري
۲- انديشه معتقد به پديده هاي ذهني
۳- تحجر افكار و قضاوت يك طرفه و دور ماندن از حقيقت و آنچه كه حقيقت دارد و به وقوع مي پيوندد.
۴- ذهنيت در برابر عينيت (ابژكتيويسم) قرار دارد.

منبع: http://www.magiran.com/npview.asp?ID=1061465
آیا از فرهنگ تفسيري ايسم ها می دانید؟
]]>
+ نوشته شده در   24 آذر 2012ساعت 15:53:  توسط علی  بازدید 534

FCC سامسونگ Galaxy W را برای TMobile تایید كرد


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، دوستداران گوشی های سامسونگ در امریكا اكنون می توانند به جدیدترین گوشی هوشمند از سری Galaxy دسترسی پیدا كنند كه این گوشی Galaxy W نام دارد. كد این گوشی T679 می باشد كه توسط اتحادیه ارتباطات فدرال (FCC) برای عرضه توسط اپراتور T-Mobile تایید شده است.

http://gsmaria.com/News/News/14486/Images/SamsungGalaxyWFCC.jpg
این گوشی برای نخستین بار در نمایشگاه IFA برلین معرفی شد.

Galaxy W یك گوشی رده متوسط است كه از ویژگی های آن می توان به پردازنده تك هسته ای 512MB RAM ، 1.4GHZ ، صفحه نمایش لمسی 3.7 اینچ WVGA با وضوح 800 x 480 پیكسل ، دوربین 5MP ، دوربین VGA برای مكالمه تصویری و باتری 1500mAh اشاره كرد.

این گوشی به آندروید 2.3 (Gingerbread) مجهز است كه 4GB حافظه داخلی آن را می توان با كارت حافظه MicroSD به 32GB افزایش داد.

گزینه های ارتباطی آن شامل GPS ، HSDPA ، Wi-Fi Hotspot ، بلوتوث 3.0 ، Wi-Fi 802.11 b/g/n و ... است.

Galaxy W در رنگ های مشكی و سفید موجود می شود. اطلاعاتی در رابطه با تاریخ عرضه و قیمت گوشی توسط T-Mobile ارائه نشده است.
FCC سامسونگ Galaxy W را برای TMobile تایید كرد
]]>
+ نوشته شده در   24 آذر 2012ساعت 15:53:  توسط علی  بازدید 542

عرضه گوشی های موتورولا Fire و Fire XT در هند


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، كمپانی موتورولا گوشی های جدید Fire و Fire XT را در بازار موبایل هند عرضه می كند. هر دو گوشی دارای نسخه 2.3 آندروید (Gingerbread) می باشند كه ویژگی های آنها در حد متوسط است و قیمت مناسبی دارند. Fire قیمت پایینی دارد و دارای یك صفحه نمایش لمسی 2.8 اینچ QVGA ، تراشه Qualcomm MSM7227 با پردازنده 600MHZ ، گرافیك Adreno 200 و 256MB RAM است. از سایر ویژگی های موتورولا Fire می توان به دوربین 3 مگاپیكسل ، پشتیبانی Wireless N و HSDPA ، GPS ، رادیو FM و صفحه كلید كامل عمودی QWERTY اشاره كرد. Fire با قیمت RS 9900 معادل 155 یورو در هند موجود است.
http://gsmaria.com/News/News/14487/Images/Motorola-FIRE.jpg
گوشی دیگر كه موتورولا Fire XT می باشد دارای صفحه نمایش لمسی 3.5 اینچ HVGA ، تراشه MSM7227 با پردازنده 800MHZ ، گرافیك Adreno 200 و 512MB RAM است. این گوشی به دوربین 5 مگاپیكسل با كانون اتوماتیك مجهز می باشد و قیمت آن RS 13990 معادل 215 یورو است.
http://gsmaria.com/News/News/14487/Images/Motorola-FIRE-XT.jpg
عرضه گوشی های موتورولا Fire و Fire XT در هند
]]>
+ نوشته شده در   24 آذر 2012ساعت 15:53:  توسط علی  بازدید 572

معرفی اچ تی سی Sensation XE


به گزارش پایگاه اطلاع رسانی GsmAria ، اچ تی سی در میان تولیدكنندگان سخت افزاری كه از آندروید گوگل پشتیبانی می كنند در میان پر كارترین كمپانی ها قرار دارد. اچ تی سی EVO 4G از زمان معرفی تاكنون در میان پرفروشترین ها قرار دارد. گوشی جدید اچ تی سی كه Sensation XE نام گرفته است یكی از پیشرفته ترین گوشی های موجود در بازار است و دارای یك پردازنده 1.5GHZ و تكنولوژی داخلی Beats by Dre می باشد.
http://gsmaria.com/News/News/14490/Images/htc-sensation-xe.jpg
اچ تی سی اعلام نمود كه این نخستین گوشی هوشمند با این تكنولوژی می باشد و دارای یك سری هدفون های با كیفیت است. بجز این ویژگی ، سایر امكانات آن مانند اچ تی سی Sensation معمولی است. تاریخ دقیق عرضه گوشی و قیمت آن مشخص نشده است
معرفی اچ تی سی Sensation XE
]]>
+ نوشته شده در   24 آذر 2012ساعت 15:53:  توسط علی  بازدید 433

هدیه صداو سیما به عادل و جیرانی به خاطر تحمل خنده بازار/20 میلیون ریال پول نقد


فریدون جیرانی و عادل فردوسی پور در برنامه تجلیل از عوامل برنامه خنده بازار که یکشنبه برگزار شد مبلغ 20 میلیون ریال از شبکه سوم هدیه گرفتند.

به گزارش اوج نیوز،این تصمیم مدیران عالی رتبه سازمان صدا وسیما وقتی گرفته شد که جیرانی و فردوسی پور در برابر پخش آیتم های مربوط به خود در خنده بازار سکوت اختیار کردند و حتی در برخی رسانه ها در مقام تمجید از اصل برنامه بر آمدند.

شاید غایبین سرشناس این برنامه و مراسم تقدیر آن افرادی نظیر :مسعود فراستی ،احمد نجفی ،بهمن هاشمی ،سامان گلریز و...بودند.
هدیه صداو سیما به عادل و جیرانی به خاطر تحمل خنده بازار/20 میلیون ریال پول نقد
]]>
+ نوشته شده در   24 آذر 2012ساعت 15:53:  توسط علی  بازدید 397